Poradna Philips Sonicare Teens HX6212/88

Autor: Eva Malířová | Vloženo: 22.11.2020 000 07:18 | Témata: Poradna Philips Sonicare Teens HX6212/88

Eva Malířová

Jak nabíjet kartáček

Začal svítit, a dala jsem ho přes noc nabíjet a ssvítítále

  • Nazuby.cz

    Nazuby.cz

    23. listopadu 2020

    Dobrý den, pokud kartáček nesignalizuje podle návodu, bude potřeba přistoupit k reklamaci.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 25. listopadu 2020 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den, Evo.
    Prosím, po použití kartáčku či jeho vyjmutí z nabíječky kartáček ještě chvíli svítit může.
    Pakliže se tak děje však nepřetržitě, neváhejte kontaktovat naše kolegy z týmu, kteří se s Vámi na případ podívají. Bohužel s kolegy nemáme propojené systémy, popište jim tak problém, prosím, ještě jednou.
    Kolegy můžete kontaktovat na odkaze:
    https://m.me/philipsczechrepublic
    Případně je možné je kontaktovat skrze WhatsApp: +420 771 133 012 (číslo určené pouze pro textovou komunikaci).
    Kolegové jsou k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
    Tým Philips


    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.