Poradna Philips Sonicare EasyClean HX6511/50

Autor: Lachty | Vloženo: 25.09.2020 000 22:37 | Témata: Poradna Philips Sonicare EasyClean HX6511/50

Lachty

Lachty

Proč se kartáček nechce už nabíjet?

Vlastním ho přes dva roky a najednou se nechce nabíjet, přitelkyně má ten stejný a jí to pořád funguje, takže nabíječkou to není. Dá se s tím něco dělat kromě servisu nebo koupě nového? Čistý tam dole je.

  • 27. září 2020 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den, Lachty.
    Mrzí nás, že došlo k problému s nabíjením sonického kartáčku.
    Prosím, s tímto případem se neváhejte obrátit na naše kolegy z týmu na odkaze: https://m.me/philipsczechrepublic
    Kolegové jsou k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
    Kolegům prosím problém popište, pokusí se najít vhodné řešení případu.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Philips

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Lachty

      29. září 2020 - Lachty

      Dobrý den, zjistil jsem, že se poškodilo vrchní těsnění a natekla tam trocha vody. Po rezebrání a vysušení, stále nefunguje nabíjení. Na baterii je 2.9 V. Po zmáčknutí zapínacího tlačítka jen krátce zavibruje a pak chvíli bliká zeleně, pak přestane blikat a to je vše. Nejspíše už ho námá cenu opravovat, asi bude vada na základní desce. Baterie bude ok, jen vybitá. Kdyby šel nabít, tak by pak fungoval normálně, ale bohužel. Budu muset koupit nový, je nějaký, který má lépe řešené to vrchní těsnění (těsnění mezi kartáčkem a nástavcem)?


    • Philips

      4. října 2020 - Oficiální zástupce značky Philips

      Dobrý den, Lachty.
      V případech, kdy dojde k problému s výrobkem se neváhejte vždy obrátit na náš tým, který se rád s Vámi na případ podívá a pokusí se přijít na příčinu problému a jeho možná řešení.
      V případě, že byste se na případ chtěl ještě s námi přecijen podívat, neváhejte kolegům zaslat veškeré informace, týkající se nastálé situace.
      Kolegové se Vám budou rádi věnovat a pomohou Vám i s výběrem vhodného kartáčku.
      Tým Philips


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.