Poradna Philips Sonicare DiamondClean HX9332/04

Autor: | Vloženo: 17.02.2020 000 18:34 | Témata: Poradna Philips Sonicare DiamondClean HX9332/04

Hlučný, pohyb všemi směry, co s tím

Půl roku po dvouleté záruce mi kartáček vydává rezonanční zvuky a pohyb kartáčku je na všechny strany, jako joystick

  • Nazuby.cz

    Nazuby.cz

    18. února 2020

    Dobrý den,

    v tomto případě nemáte bohužel jinou možnost než navštívit se závadou autorizovaný servis, který vám případně prodá nové tělo kartáčku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaromír

      18. února 2020 - Jaromír

      Rozdělal jsem zubní Philips, problém je ve vydřeném plastovém "futýrku" kterým prochází kovový výstup UZ na kartáček.Je pravda, že jsem jej 1x denně používal na 3 stupeň výkonový stupeň, ale od výrobce načasována výdrž pár měsíců po záruce, jinak vše funkční ! Prostě z konstrukčního hlediska naplánované kurvítko (jako u lednic a mrazáků hlinikové trubičky, když prokorodují, vyhodit).


    • Jaromír

      19. února 2020 - Jaromír

      Skvělá rada. Koupím si kartáček za 3,5 tisice, přežije mi půl roku přes záruku při denním 2 min.čištění a vyhodím jej, koupím nový Philips nejlepší výrobek, samozřejmě patřičně dražší. A až se zase po...., koupím zase novější. Fakt,
      perfektní obchodní politika. To by hloupý nevymyslil.


  • 19. února 2020 - Oficiální zástupce obchodu PROFIMED.cz

    Hezký den,
    obraťte se na zákaznickou linku Philips tel: 228 880 896, se vším poradí. Obrátit se můžete i na chat Philips Facebook, kde dostanete odpověď téměř okamžitě -
    https://www.facebook.com...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaromír

      19. února 2020 - Jaromír

      To jsem zkusil, agent Philipsu, pan: ref:_00Dw0Cp29._5002X2gjxwc mi nabídl sonický kartáček za o fos více ne 8000 Kč.


  • 19. února 2020 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den, Jaromíre, je nám líto, že došlo k problémům se sonickým kartáčkem.
    Prosím, kontaktujte nás s tímto případem na online podpoře Philips, kde se na vzniklou situaci společně podíváme.
    Odkaz na podporu zde: https://m.me/philipsczechrepublic
    Tým Philips

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaromír

      20. února 2020 - Jaromír

      Pokud jste si nevšimli, reagoval jsem.Dostal jsem nabídku na koupě nového sonického kartáčku za 8000 Kč nebo za 6000 Kč se 30% slevou a možností další 15% slevy po zaplacení kartou, kterou nemám.Konstrukčně naprogramováno. Zájemcům mohu doložit fotodokumentaci.


    • karel

      20. února 2020 - karel

      Je zajímavé, že poruchy mají v drtivé většině sonické kartáčky fy.PHILIPS, v nabídkách bazarů je zejména tato značka !


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.